بهترین راه برای کوچک کردن ناف چیست؟

ASGASGHARبهOOONAROOOON گزارش همشهری آنلاین، بهداشت نیوز نوشت: کوچک کردن بطن یکی از نکته های مهم بخاطر داشتن اندامی متناسب و لطیف است. نکته مهم این است که بدانید بهینه روش ها بخاطر کوچک کردن بطن چیست. سیاق های کوچک کردن ناف

هرچند احتمالا نمی توانید داخل قدر یک هفته بوسیله مرام کاهش کمیت تان برسید (مگر اینکه قصدتان این باشد شقه خواه یک کیلو از کمیت تان کم کنید)، اما می توانید تفاوت هایی ببینید و مقداری از چربی های بطن تان را برای شروع آب کنید. نتایجی که از رژیم غذایی و ورزش تان می گیرید می تواند بوسیله شما جهت بدهد تا ادامه دهید و داخل بلندمدت به هدف تان برسید، بدون اینکه دچار عوارض ناشی از رژیم های لاغری نادرست شوید. برای کوچک کردن شکم، هدفی اصلی درون نظر بگیرید

با گلچین هدف های واقعی و سزاوار سرزنش دسترس خودتان را برای کوچک کردن شکم تان آماده کنید. شما نمی توانید فقط روغن های شکم تان را آب کنید، چون روغن سوزی داخل تمام بدن تان روی خواهد داد، از جمله دور کمر. اما می توانید برای فاتحه لاغر کردن میان تنه تان، با ناچیز کردن نیم تا یک کیلوگرم از چربی بدن تان شروع کنید و با کمک روش های قابل تداوم، طی پرگیر ای طولانی تر بوسیله مرام کاهش معادل تان برسید.

اولین قدم این است که یک اندازه کالری هدف برای خویشتن درون نظر بگیرید. شما باید چند کالری کمتر از کالری سوزی یومیه تان بخورید تا بتوانید چربی بسوزانید، یعنی تقریبا ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری کمینه. این کسر کالری اندک، به شما اجازه می دهد داخل فاز چربی سوزی قرار بگیرید، ولی گرسنه تان نشود و تدریجا عضلات تان را از دست ندهید.

با استعمال از یک لحاظ گر کالری مورد نیاز می توانید ارزش کالری مورد نیازتان را تقویم بزنید، سپس باید از آن ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری اندک کنید. بخاطر کوچک کردن شکم، با غذاهای کم کالری خودتان را سیر نگه دارید

وقتی شروع بوسیله کسر کالری روزمره تان می کنید، درون اول طبیعی است قدری عاطفه گرسنگی کنید، ولی نباید احساس گرسنگی آزارتان بدهد. رژیم غذایی تان را با غذاهای کم کالری پُر کنید؛ غذاهایی که به ازای هر گرم، کالری اندکی دارند و می توانند شما را بیشتر سیر کنند و امکان کنترل ستاندن کالری را به شما بدهند. خیلی از این غذاها، فیبر و آب بدن تان را همچنین تامین می کنند که این همچنین بوسیله سیر نگه داشتن شما دستیار می یواش. سبزیجات، میوه ها و محلول غلیظ قندی دارویی  گوشت بدون چربی از مواد غذایی تندرست و کمتر کالری اند.

برای کوچک کردن شکم، بازی کنید

با انجام حرکات ورزشی بوسیله روتین سالیانه تان، حزن به حفظ کردن صلح و صفا تان دستیار کنید و غم چربی های یدکی شکم تان را آب کنید. هر ورزشی که ارتکاب می دهید، چه مانور در باشگاه و چه پیاده روی تند در دوره خانه تان، کالری می سوزانید.

اما با ایفا تمرینات تناوبی پُرشدت، بیشترین مقیاس روغن سوزی را خواهید داشت. این تکنیک تمرینی محتوی تمریناتی با شدت بالا طی گرداگرد هایی کوتاه و متناوب می شود که معمولا دهکده دقیقه تمرین و بعد یکی دو دقیقه صبر است. تمرینات تناوبی پُرشدت، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند، زیرا عضلات شما باید به سختی حکم کنند تا به حالت نرمال برگردند. ضمنا تمرینات تناوبی پُرشدت، بیشتر از تمرینات سنتی که سرعتی یکنواخت دارند، چربی های شکم را آب می کنند.

بعد از اینکه بدن را گرم کردید به مدت ۳۰ نفس شدت حرکات را بلندی می برید، آن اندازه که در پایان این ۳۰ ثانیه از نفس بیفتید، سپس به مدت ۹۰ ثانیه با سرعت و شدت کم حرکات را عمل می دهید. این اینتروال ها را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار می کنید و سپس بدن را سرد می کنید. بین هر جلسه تمرینات تناوبی پُرشدت، باید ۴۸ ساعت ریکاوری و استراحت داشته باشید تا مانور زده نشوید. بخاطر کوچک کردن شکم، متجاوز آب بنوشید

هر چند تمرکز بر رژیم غذایی مناسب و ورزش برای کوچک کردن شکم خیلی مهم است، ولی متعدد از افراد وقار اشامیدن آب و مایعات بسی را عجیب می گیرند. بدن شما باید تمام مدت هیدراته باشد. درون مورد «اسقاء کردن ِ آب» یا «eating H H O» ۲ O چیزی شنیده اید؟ نوشیدن ِ آب یعنی اینکه مواد غذایی که محتوای آب زیادی دارند حتما در رژیم غذایی روزانه تان باشند، مانند هنداونه، توت فرنگی، نارنگی.

و خیار برای کوچک کردن شکم، بیشتر پروتئین

مصرف کنید وقتی رژیم غذایی تان پُر از پروتئین است، هورمون سیری در بدن تان بیشتر ترشح می شود و درون مولود مدت کامل تازگی سیر. می مانید اما چنانچه رژیم غذایی تان پروتئین کافی نداشته باشد، بیشتر به نوشانیدن تمایل پیدا می کنید تا خودتان را سیر تکاملی کنید،  که نتیجه آن، ورم و اضافه چربی بطن. خواهد وجود بخاطر کوچک کردن شکم، غذاهای تصفیه شده را

محدود کنید کم مصرف کردن کربوهیدرات های تصفیه شده و قندها، تغییر است که واقعا غلبه ایجاد تحول درون بدن تان. را دارد وقتی کربوهیدرات های کمتر تصفیه شده مصرف می کنید یعنی ناچیز غذاهایی می خورید که ارج غذایی. چندانی ندارند در عوض بیشتر سراغ غذاهایی می روید که معاون زیادی به چربی سوزی تان. می کنند بخاطر کوچک کردن شکم، رژیم روزه

متناوب بگیرید تکنیک روزه متناوب، معروف ترین روش کاهش وزن و آب کردن چربی پیرامون شکم است که محتوی پیرامون های کوتاهی از خوردن و نخوردن. می شود بسرعت متناوب این نعوظ زدودن که تصادفا از اشامیدن مرحله های غذایی تان پرهیز کنید، بلکه باید زمانبندی های مشخصی برای وعده های تان. داشته باشید داخل روزه متناوب، بدن شروع می نرم به سوزاندن چربی های پر شده و از این رو متابولیسم کمی بالا. می رود بخاطر کوچک کردن شکم، روزتان را با یک صبحانه پُرپروتئین

شروع کنید ماست یونانی، اسموتی پروتئین، بذر مرغ و پوره، پروتئین های مناسبی برای صبحانه اند که می توانند تا ظهر شما را سیر تکاملی. نگه دارند پروتئین، سرعت سوخت و ساز را فراز می برد و درون گوهر حال، عضلات تان را خلال کاهش قطع حفظ.

می کند بخاطر کوچک کردن شکم، از رژیم های لاغری مضر

پرهیز کنید بهترین کاری که می توانید برای کوچک کردن شکم تان عمل دهید این است که به صورت پیوسته و بوسیله آرامی روغن های بطن را آب کنید، خیر فوری. و نوک تیز سراغ رژیم های لاغری که به  شما وعده کاهش حد زیاد طی یک هفته را می دهند نروید، چون در این رژیم های لاغری، تمام گروه های غذایی حذف شده اند یا اینکه  فقط دستور اشامیدن دو سه گانه غذا را بوسیله شما. می دهند این رژیم های لاغری تداوم پذیر نیستند و وزن از مشت رفته تان بسی زود.

برخواهد گشت رژیم غذایی متعادل و سالمی را با ورزش همراه کنید تا. نتیجه بگیرید بنزین و ساز شما باید  با شیوه کسر کالری همیشه کوشا باشد تا احساس انرژی و خرسند کنید و بتوانید در بلندمدت بوسیله چیزی که می.