درمان سرفه با فلفل سیاه، میخک و زنجبیل

اگر این روش خانگی درمان سرفه را تجربه کردید و علائمتان بعد از چند روز از بین نرفت، با پزشکتان وابستگی بگیرید. ممکن است مشکل مبهم تری حیات داشته باشد که نیاز به درمان خاصی دارد.
در این مطلب، ما یک درمان بسیار مؤثر برای از بین رفتن سرفه را نشان می دهیم که برای تمهید ی آن فقط به چند ماده نیاز است. البته خوب است این را بدانید که اگرچه سرفه ها متجاوز شایع هستند؛ اما شناخت علل مختلف آن برای این که بدانیم چگونه آن ها را تداوی کنیم اساسی است.

اگر احساس بلای ناگهانی می کنید، ممکن است نخواهید خوددرمانی کنید و این بسیار خوب است. بدوی و رادیکال ترین کار هنگام ابتلا بوسیله مصیبت رجوع به پزشک و گرفتن پند های اوست. با این حال، شما همچنین می توانید برخی از علائم خود را به طور طبیعی تسکین داده و از عوارض احتمالی داروهایی که خودسرانه تو منزل استعمال می شود، جلوگیری کنید. چرا سرفه می کنیم؟

اول از همه باید بدانیم که سرفه انواع مختلفی دارد.
ممکن است سرفه علامت مصیبت یا مشکلاتی مانند سرماخوردگی، برونشیت، آنفولانزا، تاثیر های آلرژیک خواه دلایل دیگری باشد.
هنگامی که مجاری هوایی شما ملتهب یا عفونی باشد، می تواند شما را به سرفه بیندازد. بسته به اینکه چه عاملی باعث ایجاد سرفه هایتان شده، سرفه ها می تواند بی آب یا همراه با مباشرت باشند.
معمولاً سرفه های خشک در مقدمه سرماخوردگی خواه آنفولانزا موافقت می افتند. بعد از چند روز، ممکن است متوجه خلط شوید. سرفه های نزدیکی دار اسایش خیس درمان می شوند، و این بدان معنی است که بدن شما از شر مخاط خواه مایعاتی که باعث عفونت شده اند، خلاص می شود.

فلفل سیاه، میخک و زنجبیل ترکیبات خوبی برای بدنتان هستند و بوسیله برهان خواصی که دارند برای دستگاه تنفسی تان فوق العاده اند. شما می توانید با این مواد یک داروی خانگی ساده ی ضدسرفه تمهید نمایید. درون ادامه ما به شما خواهیم گفت که هر کدام این مواد بخاطر بدن شما چه می کنند و چگونه می توانند به شما کمک کنند تا حالتان خوب شود. فلفل سیاه

فلفل سیاه نوعی ادویه است که بوسیله احتمال متجاوز از آن برای افزودن مزه بوسیله کود های غذایی تان مصرف می کنید. با این حال، این ادویه ی نسبتاً رایج دارای خواص درمانی فوق العاده ای است که ممکن است از آن آگاهی نداشته باشید.
فلفل سیاه دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضدباکتریایی است. بنابراین، بوسیله محکمی سیستم پناه بدن و جلوگیری خواه معالجه عفونت ها کمک می درنگ. میخک

میخک همچنین ادویه ای است که اغلب درون دسرها و برخی چای ها از آن استفاده می شود. با توجه به خواص درمانی که دارد به رفع مشکلات معده و هضم غذا کمک می کند. این ادویه ی نسبتاً شیرین دارای خواص تسکین دهندگی درد، ضدالتهاب، ضدباکتری و ضداسپاسم است. بنابراین، استعمال از آن درون علاج سرفه زیاد ممتاز است. زنجبیل

زنجبیل بهترین عین بخاطر درمان مصیبت های تنفسی به خصوص گلودرد است؛ اما خواص زبر العاده ی آن فقط بوسیله این جزء از سیستم تنفسی محدود نمی شود.
این ماده دارای خواص معاشرت آوری، ضدالتهابی و آنتی بیوتیکی است. بوسیله علاوه، التهاب مایه تنفسی را تسکین داده و دارای خواص ضداحتقانی است. زنجبیل بوی منت دارد و طراوت بسرنوشت شوم دچار کردن است و به مبارزه با سوز و تحریکات پوستی معاون می کند. چگونگی تمهید ی این داروی ضد سرفه

اجزای تشکیل دهنده:
ریشه زنجبیل ۱ عدد
تخم درسته فلفل سیاه ۳ مغز
آب یک فنجان (۲۵۰ میلی لیتر)
میخک ۱ قاشق چای خوری (۴ گرم)
آب یک مغز لیمو سیاق آماده سازی

– ابتدا از همه، در یک غذاساز، تخم های فلفل را به منت آسیاب کنید.

– سپس داخل یک قابلمه، میخک ها و زنجبیل را در یک فنجان آب بجوشانید و پس ازآن از چند دقیقه آن را از روی حرارت بردارید.

– بعد، فلفل سیاه را به اختلاط فوق افزودن کنید و حرارت را ساکت کنید.

– داخل آخر، آب پرتقال را افزودن کنید. قیمت مصرف

این چای را یک یا دو بار در روز بنوشید تا سرفه هایتان از بین برود. یک داروی ضدسرفه آسان و مؤثر

تنها چند روز کاربرد از این روش درمانی باعث می شود تا سرفه تان را فراموش کنید! درون این متد خانگی و غریزی برای درمان سرفه علاوه بر خواص فوق العاده ی فلفل سیاه، میخک و زنجبیل تازه، استفاده از لیمو باعث می شود ارج مناسبی ویتامین C ستاندن کنید. از آنجایی که این ویتامین سیستم امن بدن را استقامت می کند، برای تداوی بیماری ها خواه شرایط تنفسی ضروری است. به این ترتیب، اگر سرفه از عفونت باشد، لیمو به سرعت روی آن عمل می کند.

در خلال چند روز سرفه خود را باثبات داده و با این تداوی طبیعی سلامتی خود را بهبود بخشید. بوسیله یاد داشته باشید، به محض ظاهر شدن علائم، این چای را بنوشید تا از ظهور عوارض بلای ناگهانی جلوگیری کنید. استفاده ی زودهنگام از این سیاق درمانی باعث جلوگیری از پیشرفت عفونت می شود.
چنانچه سرفه شما پس از چند روز کاربرد از این علاج خانگی از بین نرفت، با پزشک خویشتن مشورت کنید، از طرف این می تواند نشان دهنده مصیبت مبهم تازگی باشد. علاوه بر این، باید بدانید که انگیزه سرفه شما چیست؟ حساسیت یا سرفه مزمن؟

منبع: تبیان